A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія № 1 Кролевецької міської ради

ТИЖДЕНЬ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ТА ЕКОЛОГІЇ

Дата: 22.04.2023 13:03
Кількість переглядів: 52

Фото без опису

Творчо та емоційно насичено пройшов ТИЖДЕНЬ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ТА ЕКОЛОГІЇ у Кролевецькому ліцеї №1 із 17 по 22 квітня 2023 року.

Учителями природничих дисциплін, класними керівниками були проведені цікаві уроки та заходи, що сприяли інтелектуальному, творчому розвитку здобувачів освіти, формуванню їх екологічної культури.

Розпочався тиждень виставкою учнівських творчих робіт «Природу вивчай- світ пізнавай». Серед творчих доробок – проєкти: «Краєвиди Кролевеччини», «Квіти мого міста», «Природа через об’єктив», колекції: «Фіточай», « Насіння сільськогосподарських рослин Кролевеччини», гербарії: «Лишайники нашої місцевості», лепбуки: « Система травлення», «Жива і нежива природа» тощо. Роботи учасників виставки викликають позитиві емоції та передають любов до природи.

19 квітня, у День проліска ліцеїсти долучилися до акції «Збережемо первоцвіти», щоб привернути увагу до збереження ранньоквітучих рослин. БЕРЕЖІМО первоцвіти! Хай ці весняні квіти тішать око, серце і душу. Із такими закликали звернулися представники учнівського самоврядування у створеному тематичному відеоролику.

Захищаючи природу, ми захищаємо себе. Не будьмо байдужими! До цього закликали учні 7-В класу, які разом із учителями Булах О.В. та Шепетун О.В. підготували та показали ліцеїстам 1-6 класів екологічну казку «Колобок». Діти із задоволенням переглянули казку, захоплюючись грою юних акторів. Сподіваємося, кожен дав собі відповідь на запитання : «А що я маю робити, щоб не завдавати природі шкоди?»

20 квітня пройшов екологічний брейн-ринг «Екологія природи-екологія душі» ( підготували Булах О.В., Шепетун О.В.) Юні інтелектуали, учні 7-их класів, мали змогу показати рівень сформованості ключових компетентностей, донести до присутніх головний меседж: « Людина сама дуже сильно постраждає, якщо не припинить бездумно знищувати природу». Програма заходу була насичена різноманітними цікавими завданнями: «Презентація», «Розгадай кросворд», «Загадки навколо нас», «Криптограма», «Дешифрувальник». Учасники брейн-рингу завзято створювали колажі на тему: «Яке буде майбутнє людини, якщо безвідповідально ставитись до навколишнього середовища» та презентували їх.

Відомо, що найціннішими є ті знання, які здобуті шляхом дослідницької діяльності. Напередодні Дня Землі учні 8-А класу на уроці хімії ( учитель Івашина Н.В.) ознайомились із поширенням основних класів неорганічних сполук в атмосфері, гідросфері, літосфері та біосфері. Юні здобувачі освіти не тільки узагальнили знання про хімічні формули, історичні та хімічні назви речовин, а й створили групові STEM-проєкти – побудували моделі молекул кисню, водню, води та ортофосфатної кислоти і обговорили значення даних сполук для життя планети і людини.

Важливим засобом збереження планети для майбутніх поколінь є сортування відходів. Учнями 8-В класу на уроці хімії ( учитель Івашина Н.В.) реалізовано проєкт «Сортуй правильно», виконуючи який учні дізналися про проблеми забруднення природи, закріпили вміння розрізняти види відходів, обговорили проблеми сортування та вторинної переробки відходів. Урок провели в шкільній медіатеці, де бібліотекар Шульга Л.М. познайомила учнів з книжками, надрукованими видавництвом «Ранок» на папері, виготовленому шляхом повторної переробки сировини. Медіа-продуктом командної роботи стало виготовлення книжок-пам’яток «Збережемо планету нащадкам!», «Правила сортування сміття».

Формування дослідницьких умінь є одним із пріоритетних завдань шкільного курсу хімії. Учні 9-А класу дослідили якість харчових продуктів відомих торгівельних марок. Працюючи в групах, діти дослідили вміст глюкози у виноградному соці та наявність крохмалю в йогурті, сметані, картоплі, кетчупі та інших продуктах. Знайомство з упаковками брендових солодощів сприяло формуванню вміння вивчати склад продукту за написом на етикетці, визначати енергетичну цінність продукту та обирати натуральні продукти для здорового харчування.

У рамках проєкту "Zero Waste School" учні 9- А класу (учитель Івашина Н.В.) провели інформаційний захід для першокласників "Сортуй правильно". Наймолодші школярі дізналися про шкідливість побутових відходів, правила сортування сміття. Кожен учасник заходу продемонстрував вміння розрізняти відходи в ході інтерактивної вправи. Напередодні Дня Землі учасники заходу отримали подарунки - розмальовки "Зроби планету чистою".

21 квітня представниця учнівського самоврядування 5-В класу спільно з педагогом-організатором підготували та провели тематичні хвилинки- цікавинки для третьокласників. Діти демонстрували свої знання про світ тварин, птахів, рослин, як потрібно оберігати та захищати свою планету.

22 квітня, у Міжнародний день Землі, здобувачі освіти 7-В класу (учитель Пирлик Н.В.) презентували відеоролик «Моя щаслива мирна планета».

Класні керівники провели тематичні години спілкування «Планета Земля – наш дім», «Збережімо природу Землі разом!», інформаційні хвилинки «Будь природі другом!», «Майбутнє планети у наших руках», під час яких діти відгадували загадки, розгадували ребуси, слухали екологічну казку, створювали колажі, грали в ігри.

Відповідальне ставлення до навколишнього середовища – одна із важливих умов безпечного життя на планеті. Примножувати, оберігати, сортувати, не забруднювати – це ключові поняття та дії екологічної культури кожного.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора