A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кролевецька гімназія № 1 Кролевецької міської ради

stem-тиждень 2024

Дата: 22.04.2024 07:20
Кількість переглядів: 68

Фото без опису

ДЕНЬ ЕКОЛОГІЧНИЙ

Любіть цей світ, бережіть природу, думайте з турботою про сьогодення та з відповідальністю дивіться в майбутнє.

Здобувачі освіти ліцею долучилися до відзначення Міжнародного дня Землі, взявши участь в екоквестах " Планета Земля у нас одна", "Сортуй правильно!".

Школярі 1-А (класний керівник Матвієнко Н.І.), 1-В (класний керівник Прокопенко К.В.), 3-А (класний керівник Вєтрова Л.М.), 4-А (класний керівник Василько І.М.), 4-В (учитель Булах О.В., класний керівник Яковина Н.М.), 5-Б (учитель Івашина Н.В.) класів розв'язали завдання на сортування сміття, склали екологічні пазли, грали в доміно "Планета - наш дім», екологічну гру «Збережи планету», виготовили аплікації "Красуня Земля", запам'ятали екологічні дозволяйки.

ЗБЕРЕЖЕМО НАШУ ПЛАНЕТУ РАЗОМ!

День 2 STEM-тижня - ДОСЛІДНИЦЬКИЙ

Невтомна жадоба нових вражень, допитливість, цікавість, прагнення спостерігати й експериментувати - важливі риси дитячої поведінки.

Саме внутрішнє прагнення до пізнання шляхом дослідження спричиняє дослідницьку поведінку та створює умови для дослідницького навчання, формує у школярів здатність самостійно, творчо опановувати нові способи діяльності в будь-якій сфері людської культури.

Учні 9-В класу (вчитель Івашина Н.В.) дослідили склад популярного напою «Coca-cola”, дізналися історію створення продукту, презентували для інших здобувачів ліцею інформацію про власні дослідження, надали цінні поради: чи варто вживати напій і у якій кількості?

Здобувачі освіти 7-В класу (вчитель Пирлик Н.В.) дослідили властивості води як універсального розчинника.

Головне для кожної людини - бути здоровим. Тож знання якості вживаних продуктів харчування має неабияке значення. На уроці хімії ( вчитель Івашина Н.В.) дев'ятикласники перевіряли наявність глюкози у виноградному соці та крохмалю у продуктах, куплених у супермаркеті міста. В процесі дослідження учні з'ясували, що виробники чесно заявляють про вміст цих речовин у продукції відомих брендів.

Ліцеїсти 1-В класу (класний керівник Прокопенко К.В.) досліджували склад смаколиків, які діти приносять щодня з собою на перекус: печиво, цукерки, драже, соломка, пастила, шоколадні батончики. Діти вчилися працювати з медіатекстами. І яке ж здивування було, коли дізналися, що найчастіше у цих продуктах зустрічається цукор та пальмова олія, які є не тільки не корисними, а й шкідливими. Але знайшли і один корисний перекус - пастилу, у складі якої виробник зазначив тільки яблука.

Висновок: хочеш бути здоровим - перед покупкою продукту читай склад на упаковці!

Підведені підсумки двомісячної роботи нушенят 1-Г класу (класний керівник Щербакова В.В.). Діти спостерігали за ростом та розвитком квасолі, доглядали, поливали, досліджували. Завдяки такій турботі, квасолинка зацвіла і дала плоди. Маленькі дослідники дізнались, які умови потрібні для росту рослини, наочно побачили етапи проростання та розвитку насіння квасолі.

STEM-тиждень "Весна-2024". День 3. ІНЖЕНЕРНИЙ.

🌍Материки, океани, паралелі, меридіани - все повторили на уроці інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" учні 5-Б класу (вчитель Івашина Н.В.). А процес виготовлення "веселого глобуса" подарував безліч позитивних емоцій.

🔵🔺Здобувачі освіти 1-В класу (класний керівник Прокопенко К.В.) прокачали математичне мислення під час уроку "Весела геометрія". Першокласники з цікавістю відшуковували та рахували геометричні фігури, в парах та групах складали танграми, випробували себе в ролі архітекторів.

🌞🪐З давніх давен таємниці космосу вабили людей. З метою розширення знань про Сонце, планети, Всесвіт, космічні тіла, четверокласники (класні керівники: Василько І.М., Саченко Т.М., Яковина Н.М.) створили проєкти «Модель сонячної системи». Учні, не тільки поповнили свої знання, а й розвинули дослідницькі навички, наукову допитливість і наполегливість.

👏Найкращий інженер - природа. Саме завдяки їй ми бачимо різноманітність мінералів, гірських порід, дорогоцінного каміння. Учні 5-б класу (вчитель Івашина Н.В.) поринули у захопливий світ кристалів, познайомилися з каменями, які відповідають їхнім гороскопам, розглянули колекцію гірських порід та шкалу твердості мінералів, під мікроскопом розглянули кристалики кухонної солі та мідного купоросу і щиро дивувалися вирощеними учнями 8-х класів нашого ліцею кристалами. Попереду - цікавий проєкт "Кристал, який я виростив власноруч».

STEM – тиждень. День 4. КОНСТРУКТОРСЬКИЙ

Учні 5-х класів на уроках інформатики (вчителі Вовкула Ю.М., Шабельник О.С.) моделювали живий організм. Результат роботи школярів - створені за допомогою комп'ютерних програм фантастичні рослини та тварини.

Виготовлення моделей молекул в курсі хімії - це завжди цікаво, креативно та пізнавально. Особливо, якщо потрібно створити не просто модель, а молекулу, яка б відповідала конкретно заданому завданню. Учні 9-А класу (вчитель Івашина Н.В.) вміло справилися із завданнями по створенню 3D-моделей органічних речовин, вивчених у шкільному курсі хімії.

Здобувачі освіти 8-А та 8-В класів (вчитель Пирлик Н.В.) також конструювали молекули неорганічних речовин різних класів.

Сьогодні перед людством постала дуже актуальна й важлива проблема забезпечення населення планети чистою водою. В домашніх умовах ми часто користуємося побутовими фільтрами, купуємо бутильовану воду. А що робити, якщо ти на природі і не маєш доступу до чистої води? "Вихід є!", - переконали однокласників учні 5-б класу, продемонструвавши власноруч виготовлені з підручних матеріалів фільтри для води.

Діти - природжені конструктори, дослідники та винахідники. А Lego-конструювання - цікава та захоплива діяльність, яка допомагає розвивати логічне мислення, творчість та уяву. Ось і учні 1-В класу( класний керівник Прокопенко К.В.) дуже люблять складати найрізноманітніші фігури, збирати цілі будинки, кораблі, автомобілі, літальні апарати.

Мислять, уявляють, співпрацюють!

Не встигаєш дивуватися дитячій фантазії!

Учні 5-А класу (вчитель Булах О.В.) під час уроку з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» опрацювали тему"СЕКРЕТИ ЗДОРОВ'Я" : обгрунтували правила здорового способу життя, змоделювали ТАРІЛКУ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ, повторили будову травної системи, змоделювали скелет людини з макаронних виробів, повторили будову видільної системи з допомогою моделі. Також провели дискусію про значення якості води для організму людини та розглянули ФІЛЬТРИ для води, виготовлені учнями 6-их класів. Зробили висновки про значення дотримання здорового способу життя.

День 5. НАУКОВІ ЗАБАВКИ.

Любити рідний край, знати його видатні пам’ятки, історію власного міста, прославляти здобутки предків і презентувати своє місто населенню інших країн – риси справжнього українця. Зробити це креативно вдалося учням 6-А класу на уроці математики (вчитель Акименко Н.О.), які, вивчаючи координатну пряму, реалізували проєкт «Цікава геометрія». За допомогою координат зашифрували геометричні фігури, які зображені на наших кролевецьких рушниках, та створили власні орнаменти для вишивки.

Працюючи під гаслом «Хімія заради життя» учні 7-х класів (вчительІвашина Н.В.) навчилися власноруч виготовляти розчин для засолювання огірків. Працюючи у різних відділах хімічної лабораторії, здобувачі освіти набули практичних навичок зважування, вимірювання мірним посудом. Робота принесла неабияке задоволення, позитивні емоції і переконання, що знання з хімії важливі.

Гриби ростуть не тільки в лісі. Учні 5-В класу (вчитель Груша Л.М.) виростили гриб мукор та дослідили особливості його будови.

Про цілющі властивості меду знає, мабуть, кожна людина. А визначити, чи натуральний продукт купуємо на базарі, поставили собі за завдання учні 9-х класів (вчитель Івашина Н.В.). На уроці хімії дослідили якісний склад меду, визначили його кислотність за допомогою рН-метра, перевірили на наявність різноманітних домішок, виявили, чи не містить він крохмалю, який часто використовують як згущувач. Скуштувавши мед під час чаювання, однозначно визначили і його сорт – мед з квіток липи.

Прості, але цікаві досліди захопили увагу учнів 1-В класу ( вчитель Прокопенко К.В.). Спостерігали, випробовували, малювали, навчалися!

Ось і завершився неймовірно цікавий та пізнавальний STEM - тиждень. Завдання цього тижня – вчити жити дітей в реальному швидко змінному світі , критично мислити та швидко реагувати на зміни, бути творчою особистістю. Здобувачі освіти були активними, зацікавленими у своїй роботі, розвивали творчі навички, фантазію, вчилися самостійно знаходити шляхи вирішення певних проблем, аналізувати, робити висновки, критично мислити.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора